Kursus Kahwin Di Medan MARA KL

Anda tinggal berdekatan kawasan KL? Jom ke kursus pra-perkahwinan di Medan Mara.

Negeri : WP Kuala Lumpur
Kawasan : Jalan Raja Laut, KL
Nama Pusat Kursus: Pusat Keusahawanan & Pembangunan Insan
Alamat : Pusat Keusahawanan & Pembangunan Insan, Lot 3.21, Tingkat 2 Medan MARA, Jalan Raja Laut. 50350. Kuala Lumpur.
Laman Web: Klik Sini
No. Fon : 019-6433355 (Encik Mahmood)

Peta ke Lokasi Pusat Kursus Kahwin:


View Larger Map

31 Responses to “ “Kursus Kahwin Di Medan MARA KL”

  1. KASMA says:

    berminat utk kursus pada 28 & 29 Mei 2011

  2. fairuz says:

    saya sudah pun mendaftar kursus pada 31 April dan 1 Mei ini. saya nak tanya kalau saya bawa kereta, mana tempat parking yang sesuai dan murah?

  3. hanna nasir says:

    sy nk dftar utk 18/5& 19/5/2011 still available x? brapa yuran yg sy prlu byr?

  4. Eija says:

    assalamualaikum..

    sijil kursus pra perkahwinan blh di laminate or x?

  5. nazmi says:

    salam, yuran utk kursus perkahwinan adakah tetap utk semua tempat/negeri? ataupun berbeza-beza bagi bagi setiap tempat.

  6. Nadiah says:

    Saya nak daftar untuk besok,3,4..ada kosong tak?

  7. fa says:

    salam.. nk tanya waktu kursus dri pkol brape smpai pkol brape ye utk 28 & 29/4?

  8. Latifah bt Abd Latif says:

    Assalamualaikum,

    boleh saya tau senarai tarikh kursus utk bln June, 2012 di Medan Mara, KL?

  9. kasma says:

    SAYA AMAT BERMINAT UNTUK MENGIKUTI KURSUS INI BILAKAH WAKTU TERDEKAT DIADAKAN.

  10. mas ayu mazni says:

    baru pergi semalam..sabtu dan ahad..mmg best kursus kat sini..skang tgh tggu sijil nk kluar

  11. Miza Muhamad says:

    As’salamualaikum..boleh saya tumpang tanya, benarkah pada tahun 2013 kursus perkahwinan akan dijalankan selama 1 minggu?..

  12. yati says:

    saya inin menaftar pada 12hb nhe, bagaimana yer

  13. yati says:

    saya ingin mendaftar pada 12hb ni, bagaimana yer

  14. yann says:

    Saya berminat utk mengikuti kursus ini di dalam bulan January 2013. Bilakah tarikh & waktu kursus ini diadakan?

  15. norzuliana says:

    assalamualaikum.. macam mana ya jika sijil kursus hilang..
    boleh dapat balik tak??
    saya ambil kursus di medan mara kl ni pada tahun 2008..

  16. siti says:

    Salam..boleh tak saya nak ambil kursus selain hari sabtu ahad?

  17. Alice Alissa says:

    Sekiranya pasangan ingin mendirikan rumahtangga utk kali kedua,adakah diwajibkn mengambil kursus kahwin utk kali kedua?

  18. SAFINATULHAYAH ARIS says:

    hai…tarikh 9/10 bln 3 masih ada?

  19. Anisha says:

    Saya nak daftar utk hri sabtu n ahad nie.ada kong lgi tak ?6/4 &7/4 .
    Harap sgt da kksongan payah dah nak dpt cuti sabtu , ahad.

  20. fyna says:

    Nak tanya kalau kursus untuk 18/5/2013 ada kosong lagi tak ?

  21. wan izzati says:

    Salam,,

    Saya pelajar universiti kuala lumpur.Persatuan saya bercadang untuk membuat kursus pra perkahwinan di universiti bagi dibuka kepada semua pelajar Universiti Kuala Lumpur. Kami ingin mendapatkan butiran dari pihak tuan/puan untuk mendapatkan detail mengenai bayaran dan modul. Kerjasama dari pihak tuan/puan amat kami hargai.

    Terima kasih

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>