Kursus Kahwin di Perak

kursus kahwin di perak

Yob, bagi mereka yang duduk di sekitar Perak, boleh lah ke pusat kursus kahwin berikut ye. Jom yob! :-)

Negeri: Perak
Kawasan: Ipoh
Nama Pusat Kursus Kahwin: Hasani Management & Consultancy
Alamat: 23A, Medan Kidd, Perhentian Bas Ekspress. 32200. Ipoh. Perak Darul Ridzuan.
Laman Web: Klik Sini
No. Fon: 05-2426095

20 Responses to “ “Kursus Kahwin di Perak”

  1. Ahmad Muslim says:

    Salam..

    Kursus kahwin area Manjung ade ke?

  2. Mija says:

    Salam . Saya nak tanya . Kursus kahwin untuk bulan ni jatuh pada hari dan waktu apa ye ? A.S.A.P

  3. noor says:

    klo nk ambil khusus kat ipoh nie dekat mne….klo ambil khusus bua hari ade kan…

  4. Fazilla says:

    teman nk ambik khusus kwin dgn tunang teman…dlm lpas raye nih..bleh bgthu teman ble n tarikh khusus nye yerr???yob..

  5. nana says:

    Email tarikh kursus bln 9

  6. anne says:

    kalau saya nak mendaftar misalnya 8 & 9 sept.bulan depan,boleh ke kalau ada peluang.

  7. ieyla says:

    sy nk tnye…khusus kwen utk bln september nih…ade ker?klo ade,alhmdulillah..mohon balas ye…sbb sy perlu thu scepat mngkin bleh sy arrnge kn cuti2 sy…. :) terime kasih…sy mnunggu respon anda… ????

  8. Khairul Nizam says:

    Salam nak tanya sijil boleh dapat pada minggu yang sama ke selepas kursus kahwin?

  9. nor hazlinda says:

    saya nk tnya sijil kursus kawen saya dah hilang saya pernah amek dekat hasani kamunting perak..kalau sy nk amek balik kna pergi amek balik kursus ke pe..

  10. aniss..eypoh says:

    kat area medan kit,tmpt tunggu bus…cume ari sabtu n ahad je khusus kawin…kena daftar 1 mggu sebelum nak khusus,kena rm80 seumor idup…so pikir2 la nak khusus bile…huhu…

  11. shyla says:

    berapa yurannya??

  12. nur fatehah says:

    salam…saya nak tahu,bla ada lagi kursus kahwin bagi daerah BATANG PADANG..harap balas ye pertanyaan saya

  13. zaity says:

    kat area tanjung malim nie mane nak ambik kursus khwin yer ??

  14. manja says:

    smkm nk tye klau bln dpn ble tarikh khusus khwin lg?sy nk ambk akhir bln 12

  15. manja says:

    29 30 bln 12 xde ke?

  16. elyzulfakar says:

    kursus kawin bulan 4 bila yer?cara mohon

  17. yanie says:

    saya nak tahu,kursus kahwin di kuala kangsar,di mana?dan macam mane nak daftar?ada cntct number tak?

  18. eiyra bOtey says:

    Asslmkm .. krsus khwin kt cnie tiap2 mggu ke @ sbulan skali je ?? yuran taOn 2014 still Rm80 ke ??

  19. eiyra bOtey says:

    Asslmkm .. krsus kahwin kt cnie tiap2 mggu ke @ sbulan skali je ?? yuran taOn 2014 still Rm80 ke ?? @ ada kenaikan ??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>